응답서비스 (Answering Service)
응답서비스
[번역: 일수거인 120412]
내 동생이 다니는 회사에는 일과시간이 지난 후에 걸려오는 전화는 다른 전화기로도 받을 수 있도록 해 주는 시설이 되어 있었다. 그가 시간외 근무를 하고 있는 중에 어떤 전화기가 울린다면, 빌은 그게 잘못 걸려온 전화라는 걸 뻔히 안다.
이제 전화벨이 울리자마자 빌이 전화를 받아, "영혼 핫라인인데요. 죄송하지만, 전화를 잘못 거셨습니다."라고 말해줄 정도가 되었다.
전화를 건 사람은 종종 이런 식의 반응을 보이곤 하였다, "아직 누구와 통화하고 싶다고 말하지도 않았는데. 내가 잘못 걸었다는 걸 당신이 어떻게 아는지... 원!" (딸그락)
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Answering Service
The company where my brother worked had a phone system that rerouted after-hours calls. If any calls came in on a certain line while he was working late, Bill knew it would be a wrong number.
It got to the point where, as soon as the phone rang, Bill would pick up and say, "Psychic Hotline. I'm sorry, but you've dialed the wrong number."
The callers would often reply with something like, "I didn't even ask to speak to anyone yet. How did you know I dialed the wrong...Oh!" (click)