GM사 고객지원 전화 (General Motors Helpline) #4
GM사 고객지원 (가상)전화 #4
[번역 : 일수거인 080202]
도우미: "제너럴모터즈 도우미입니다, 무엇을 도와드릴까요?"
고객: "여보세요! 저는 처음으로 차를 샀는데요, 당신네 제품을 선택한 이유는 자동변속, 크루즈컨트롤, 파워핸들, 파워브레이크, 파워문잠금장치 등이 있기 때문이었어요.
도우미: "저희 회사 자동차를 구매해 주셔서 감사합니다. 무엇을 도와드릴까요?
고객: "그걸 어떻게 작동 시키나요?"
도우미: "운전하실줄 아세요?"
고객: "뭘 할줄 아느냐고요?"
도우미: "운전하실줄 아시느냐고요?"
고객: "저는 기술자가 아니에요! 저는 다만 제 차를 타고 여기저기 다니고 싶을 뿐이라고요!
-----------------------------------------------------------------------------------------
HELPLINE: "General Motors HelpLine, how can I help you?"
CUSTOMER: "Hi! I just bought my first car, and I chose your car because it has automatic transmission, cruise control, power steering, power brakes, and power door locks."
HELPLINE: "Thank you for buying our car. How can I help you?"
CUSTOMER: "How do I work it?"
HELPLINE: "Do you know how to drive?"
CUSTOMER: "Do I know how to what?"
HELPLINE: "Do you know how to drive?"
CUSTOMER: "I'm not a technical person! I just want to go places in my car!"