초고령연인들의 결혼

[번역 : 일수거인 051001]

매우 연로하신과부와 홀아비가 5 년 동안 데이트를 하고 있었다. 남자는 마침내 그녀에게 결혼을 신청하기로 하였다. 그녀는 즉시 "좋아요" 하며 승낙했다.
이튿날 아침 잠을 깨었을 때, 그는 그녀의 대답이 뭐였는지 생각이 나지 않았다!

"그녀가 행복해 했었던가? 그랬을 거야, 근데 가만, 아니지, 나를 별꼴이라는듯 노려보았던 것 같기도 하고..."

한 시간가량이나 아무리 기억해내려고 해도 소용이 없자, 그는 그녀에게 전화를 걸었다. 그는 쩔쩔매면서, 자기의 결혼신청에 대한 그녀의 대답이 기억나지 않는다고 털어놓았다.

"오," 그녀가 말했다, "전화해 주셔서 기뻐요. 난 내가 누구에겐가 '예'라고 대답했던 건 생각이 나는데, 그게 누구에게였는지 생각이 안 나더라구요."

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Old folks get married


An really elderly widow and widower were dating for about five years. The man finally decided to ask her to marry. She immediately said "yes".
The next morning when he awoke, he couldn't remember what her answer was!

"Was she happy? I think so, wait, no, she looked at me funny..."

After about an hour of trying to remember to no avail, he got on the telephone and gave her a call. Embarrassed, he admitted that he didn't remember her answer to the marriage proposal.

"Oh," she said, "I'm so glad you called. I remembered saying 'yes' to someone, but I couldn't remember who it was."

Posted by 일수거인
,